LJAN KIRKES BARNEHAGE

IDRETTSBARNEHAGE

Våre ansatte har lang erfaring, også fra Ljan kirkes barnehage, og vi kan derfor tilby et stabilt og velkvalifisert personale som trives godt sammen. Flere ansatte har lengre høyskoleutdanninger.

Personalet i barnehagen består for tiden av:

• Styrer - Bjørn Kåre Valvik
  • Pedagogisk Leder - Thea Marie Lunde
  • Pedagogisk Leder - Julie Skogholt Iversen
  • Pedagogisk Leder - Cecilie Sannes
  • Barnehagemedarbeider - Gunn Solveig Bjørnerud
  • Barnehagemedarbeider - Felix Magnusson
  • Barnehagemedarbeider - Hanna Getachew
  • Barnehagemedarbeider/Verneombud - Johan Skåra
  • Barnehagemedarbeider og student på barnehagelærerutdanningen Oslo Met -  Ellen-Kristine Bjerland

Ljan kirkes barnehage har hjemmekoselige nye, delikate og moderne lokaler i den tidligere presteboligen på Ljan. Her har vi rikelig med plass til å utfolde oss i lek og læring. Barnehagen disponerer også den røde hytta på uteområdet som er nyoppusset. Vi har godt utvalg av variert formingsmateriell, leker som utfordrer både fin- og grovmotorikk, samt mange spill/puslespill, bøker etc.

Uteområdet er inngjerdet. Vi har i tillegg til hagen et stort naturområdet som utfordrer og stimulerer grov-motoriske aktiviteter. Uteområdet gir også barna en flott mulighet til utvikling av fantasilek. Barnehagen har også en store sandkasser, et huskestativ og noen koselige biler hvor barna kan sitte å leke.

Furumoen 18A 1168 Oslo Tlf: 93456110 www.ljankirkesbarnehage.no